a Vaše děti. Pomocí nejmodernějších metod poskytujeme komplexní službu v oblastech, jako jsou například individuální a skupinové terapie pro děti předškolního i školního věku, psychologická a speciální pedagogická vyšetření, doučování, vyšetření školní zralosti a laterality a dalších terapeutických technik. Viz Naše služby
ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder – hyperaktivita
ADD – Attention Deficit Disorder - hypoaktivita
Děti hyperaktivní:
-
zvýšeně aktivní, neklidné, nevydrží sedět na jednom místě, vyskakují z lavic, pobíhají, vrtí se na židli, kopou nohama, houpají se, stále si s něčím hrají nevydrží dlouho v klidu
Děti hypoaktivní:
-
sníženě aktivní, velmi pomalé, těžkopádné, utlumené až apatické, nereagují rychle na pokyny, nestíhají vypracovat zadané úkoly, bývají ve všem poslední
-
podle posledních průzkumů trpí ADHD nebo ADD až každé šesté dítě
-
mezi chlapci jich je až 20%, mezi dívkami 8%
Patří mezi nejvýznamnější etapy vývoje dítěte.
Začátek školní docházky je pro každé dítě první důležitou a náročnou životní zkouškou.
Ve škole jsou na něj kladeny zcela nové požadavky - musí se účastnit společného zaměstnání, musí se učit a pozorně sledovat vyučování, podřizovat se.
Nástup dítěte do školy je obrovský zlom nejen v životě dítěte, ale často se mění dosavadní rytmus celé rodiny.
Příčiny:
-
Dědičnost (genetika) – asi 20%
-
Lehké poškození mozku v době před porodem, při porodu nebo po porodu – asi 50%
-
Kombinace obou výše uvedených vlivů – asi15%
- Neznámá nebo neurotická etiologie (příčina) – asi 15%
terapie pomocí počítačových her, které klient ovládá pouze myšlenkovou aktivitou a silou vůle jedná se o sebe-učení mozku pomocí zpětné biologické vazby Více o programu
Program dítě absolvuje za 40 týdnů. Těžiště tohoto programu je v domácí každodenní práci.
Rodič s dítětem pracuje denně 20-30 minut.
Více o programu
Těžiště tohoto programu je v domácí každodenní práci. Rodič s dítětem pracuje denně 15-20 minut.
Kontrolní náprava se provádí 1x za 14 dní
Více o programu